VECKANS RIDLEKTION 7/1 TILDA
DATUM: 2013-01-07 | TID: 21:25:45 | KATEGORI:

Valde Richie, var typ ett år sen jag red han haha!
Kändes väldigt ovant, men det var mysigt, gamla killen, när jag var först när jag var liten ville jag alltid ha han eller greta, och han var enligt mig "bäst på att hoppa" haha, söt..
Vi körde lekar, han vart rätt pigg, vårat lag var kanske inte bäst men det var kul ändå, han lyssnade bra och var glad hela tiden haha!
Är iallafall nöjd, inget speciellt seriöst ridpass liksom, men nästa gång vill jag ha laban haha;)
Innan ridpasset ryktade jag greta och efter satt jag på cafét ett tag med pooolarnaaa.
Senare i veckan kanskekanske ni får veta en ruuuulig saaak:3

♥ SKRIVET AV Angelica

Jätte fin blogg :)
Va med i veckans blogg på min blogg http://twofriends.webblogg.se/2013/january/veckans-blogg.html :)

DATUM: 2013-01-09 | TID: 12:19:35
BLOGG/HEMSIDA: http://twofriends.webblogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?