VECKANS RIDLEKTION 28/1
DATUM: 2013-01-28 | TID: 20:36:03 | KATEGORI:

Valde choco, vi hade hoppning på böjt spår och skulle räkna galoppsprång.
Vi hoppade fram på ett litet kryss sen la Anna upp det till ett vanligt räcke eller vad man ska säga, så hindrerna stog så här:
man skulle första få så många galoppsprång som möjligt sen så få som möjligt. 
Gick väldigt bra första rundan, vilade sen på medellinjen sen höjde anna och då vart det krut i ponnyn.
Gick bra första men när vi skulle få färre språng så tog hon ett så stort skutt att jag flög av, landade på höften, slog i ryggen och sen dunsade huvudet ner i marken, skitont. Anna hjälpte mig borsta av mig sen satt jag upp och vilade ett tag sen när alla kört så sänkte anna lite så körde jag igen, hon hoppade stort men lugnare.
 
Sen avslutade vi på ett lite höjt hinder från andra varvet, stort skutt där med men satt kvar, tappade båda stigbyglarna också haha..
hörs!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?