VECKANS RIDLEKTION 28/1 JULIA
DATUM: 2013-01-28 | TID: 20:46:00 | KATEGORI:

hej hej. idag var det hoppning och jaag hade nogge. tilda har redan skrivit övningen så jag skriver bara hur det gick.
 
det gick segt på framridningen. dålig galopp och han lyssnade inte så bra på skänkeln.
när vi hoppade var han fortfarande seg och inte alls mjuk. men mot slutet blev det bättre. det kunde ha gått mycket bättre än vad det gjorde men nåt språng fick vi till. så jag är väl inte så värst nöjd, men jag är väl inte så missnöjd heller. det ligger på mittemellan kan man säga;)
 
myspys med dina
innan jag red så tog jag hand om dina riktigt ordentligt. jag borstade och fixade med henne jättemycke. hon blev jättefin, pärlan min.
hon var verkligen sjukt mysig. jag gick med henne i lilla och hon följde efter mig vart jag än gick.
jag höll på med henne i en timme och 35 minuter ungefär. världens finaste, det är helt sjukt att jag kan älska henne så mycket




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?