TRETTIONDE JANUARI
DATUM: 2013-01-30 | TID: 19:50:48 | KATEGORI: Tilda

Idag när jag kom till stallet så pratade jag en stund med wilma och victoria, var med när dom satt upp och gick sen och frågade lena om mozart var ledig på fredagar eller lördagar, men det var han inte :(((
Men iallafall, gick till scenic och det var inte så farligt så mockade men spånade inget, borstade henne lös sen, hon försökte bita mig ett par gånger men sa åt henne, testade en sak sen som gick förvånants värt bra!
Slängde på täcket när jag var klar och gick och tog hand om greta ordenligt, borstade henne noga, kratsade hovarna noga och så! Sen ställde jag henne i serenads gamla spilta och mockade riktigt ordentligt, gjorde bädden jämn och gjorde till och med rent krubban hahah! Fyllde på vattensaken helt och hämtade tillbaks henne sen, satt på cafét ett tag, gjorde victoria sällskap när hon skötte nathalie och frida stog också där, fixade scenics vatten med hjälp av frida, gav greta havre och åkte hem. Ur mysig dag, synd bara att jag tappat bort mina nycklar så kommer inte åt mina ryktsaker...
Men nu ska jag slå på ett avsnitt av ponnyakuten, hörs imorn!
Greta i serenads spilta, mobilbild.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?