torsdagen den 31 januari
DATUM: 2013-01-31 | TID: 18:14:39 | KATEGORI: Julia

Halloj. Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men har inte haft något att skriva om då jaag inte varti stallet. Men som ni säkert har sett har Alva börjat blogga med oss :D Superkul, blir förmodlgen bättre uppdatering då också så det är jättebra. Vi ska fixa en nu header också, eller ja vickan ska göra den åt oss. Så vi ska fota lite nya bilder och så, så det blir nog bra.
 
Idag var jag i stallet en snabbis bara. Gick med Mountain lite och borstade och så. Tog in spån och borstade av hennes täcke. Har inget speciellt att berätta nu heller så jag ska försöka komma på något åsiktsinlägg eller liknande. Sen bloggar nog Alva och Tilda lite också!
 
Men vi hörs, puss. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?