TORSDAG
DATUM: 2013-01-31 | TID: 19:35:32 | KATEGORI: Tilda

tog jag hand om greta rätt ordentligt, borstade länge och kratsade hovarna och så, mös massor och så.
Ställde in henne i serenads gamla spilta sen och mockade ur hennes spilta och jämande till bädden, då kom julia så när jag gått ut med det och ställt tillbaka greta gick vi till lena och så frågade jag om jag fick gå ut med greta ett tag, och det fick jag. Så på på med grimskaft sen ut, gick ett varv runt gården först för att se hur isigt det var, det var inte så jätteisigt. Filmade och fotade greta en stund sen efter kanske ca 5-7 minuter kom julia med mountain, så vi gick med dom i stora ett tag, sen skulle en tjej hoppa så då kände vi oss lite i vägen och gick, stannade och tog några kort med mobilen också, eftersom jag inte tog med kameran eftersom jag insåg att den inte hade några batterin.. Men ja, sen borstade jag lite till sen kom nån tjej som skulle rida greta som inte hittade hennes sadel, så följde med henne till sadelkammaren och det var ca 5 där inne och 1 var utan namn och den hade vita hårstrån på insidan av schabraket, så det var inte så svårt haha..
Hämtade havre till henne sen, bytte om och åkte hem!
kort inlägg men orkar inte efter grällsta inlägget haha.. kameran hade inga batterier så den fick stanna hemma..
 

♥ SKRIVET AV Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Allt bra? (:

Svar: Tack! Ja själv då?:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-01 | TID: 07:17:18
BLOGG/HEMSIDA: http://tuulielmgren.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Tuuli Elmgren

Sv; Allt är super med mig (:

DATUM: 2013-02-01 | TID: 15:52:19
BLOGG/HEMSIDA: http://tuulielmgren.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?