TJUGOTREDJE JANUARI
DATUM: 2013-01-23 | TID: 20:39:07 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet vid 3 kanske, mös en stund hos greta, bytte skor och gick och mockade hos scenic eftersom hon var i hagen, eftersom det var ca -20 idag så gick det väl inte sådär snabbt, särskillt inte när jag hämtade spån.. 
Fixade i boxen och gick sen till stora ridhuset där malin bad mig hålla en häst för hon skulle på toa, så höll i han ett tag och då var det nån som red en busig häst och den red såklart precis bakom mig och hästen så hästen hoppade till, och det var ju inte precis nån särskillt liten häst heller, men den var super snäll!
 
Sen gick jag och daniella och hämtade in S&M, scenic var mycket lugnare idag, hoppade till för nån bil på stora vägen (dom som vart på rocklunda stallet vet vad jag menar) men om man jämnför med typ lördags så var hon myyycket lugnare. Tog in henne, av med alla skydd och skydade sen för att se sista kvarten av victoria och wilmas hopplektion, filmade lite och sen gick jag och daniella och blandade betfor, och då var klockan halv 4 och självklart går greta in på lektion då!! Så fixade med betforen och gick sen upp på cafét med wilma, victoria, lina och tova, åt en bulle och kollade lite på lektionen, nybörjare och richie var supersöt och hade ner hela hindret, sockerbiten&bommarna haha! 
 
Satt där ett bra tag, sen ringde mamma och sa att hon var här så bad victoria att ge G havre, gick ner och bytte skor och pussade hejdå på min stjärna, Kändes skittråkigt att jag inte hann ett skit med henne idag, hade jag inte pratat så mycket med wilma och victoria innan deras lektion hade jag ju hunnit, men aja shit happens, har bara henne imorn så tänker lägga ner så mycket tid som det bara går!
Ciao!
 
bild från våren 2012, men vi ska fota så fort det inte är lika kallt längre, inte så mysigt att ta bilder ute i snön i -20..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?