TÄNKER
DATUM: 2013-01-29 | TID: 16:44:26 | KATEGORI: Tilda

Tänker deep shit om viktiga saker, tar upp det här när jag tänkt klart, kan ta några timmar, kan ta några dar. Det är hästrelaterat iallafal..
Har även letat lite inspo till en ny design här, som victoria ska fixa. 
 
Idag åkte jag hem en timme tidigare från skolan eftersom min höft och mitt knä värkte som tusan och jag vill inte missa stallet imorn, har båda hästarna. Fast tänker faktist lägga ner mer tid på greta, har inte blivit av på ett bra tag eftersom scenic tar all tid.. 
 
Aja kände mest att jag ville uppdatera så att ni vet lite, kommer förmodligen ett inlägg sen!
bilden har ni sett förut..

♥ SKRIVET AV Asta

Ville bara berätta att jag tycker den hära nya bakgrunden är så fiin!!=)

Svar: haha okej, kommer ny header om några dar:D
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-29 | TID: 20:32:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?