SVAR PÅ KOMMENTARER
DATUM: 2013-01-20 | TID: 19:58:03 | KATEGORI:

Känner att vi har en del osvarade kommentarer haha..
 
Asta: Tilda var inte ledsen han har det bättre nu jag lovar....
svar: ja, finaste killen..
 
Asta: Jag tycker ni ska göra en video om någon av era sköthästar. T.e.x Capitol och Greta?? =)
Svar: Så fort snön försvinner och man kan gå ute med dom (och inte bara i ridhusen) så ska jag filma greta, och tänkte filma henne på betet också, sen klippa ihop en lång film, men det blir i så fall i sommar när jag kan radera all skolskit från min dator!;)
 
Victoria: åh, ignorera idioten. svartsjuk som satan! det där om att tilda inte har några vänner stämmer inte alls och det vet vi alla! det är den som skrev det som inte har några. bara att ignorera, vet att det är svårt men inget av det där är sant!! "haters will make you famous"
Svar: Tack, ja antar att man får vara beredd på sånt när man har en blogg.. 
 
Klara: Personen som skriver dettabär inget annat än avundsjuk på er. Det är riktigt omoget att försöka trycka ner er genom att skriva så om er. Greta är btw hur underbar som helst, och alla andra hästar som står på rocklunda också ❤
Svar: Antagligen, rocklunda har många guldkorn ju haha!
 
Fanny: Jag hatar när små fjollor som den här sitter bakom sin dator o dampar loss. Och applåd till henne för att hon sa att hon också sköter Greta, med tanke på att om man vill, så kan man kolla vilka som sköter (om man går till Lena alltså) - Bra där *hoppas hon ser den här kommentaren jaaaaaaaa*
Svar: Haha true, 2 bad 4 her ;)
 
Emma: Inget stämmer så skit fullständigt i den där personen <3 <3 <3
Svar: antagligen samma idiot som kommenterat förut, så hell yes vi skiter i hen!
 
Alice: Ni är så fina tillsammans!:)
Svar: Åh tack, du och claes också!:)
 
AnonymHAHA inte för att hon verkar vara nått speciellt? Bara anmält ful och trögtänkt, ni passar inte ens, du borde verkligen inte ha henne så många dagar.. fyfan stackars häst som får dras med dig!
Svar: Sparar det bästa till sist, vet du hur galet ledsen jag blev av den där kommentaren? Greta är inte det minsta ful, hon är en av dom charmigaste hästarna. Och trögtänkt? Hon kan vara lite trög i ridningen men jag känner henne och hon är ju inte precis trögtänkt?? Vem fan bryr sig om vi passar till utseénde eller what ever, jag älskar den där hästen galet mycket och hon har lärt mig så otroligt mycket, så jag tänker inte ge upp henne bara för onödiga kommentarer vi får, "stackars häst" seriously, känner du oss? känner du henne? Och om du känner mig/oss/henne så är det här jävligt lågt! Synd om henne att hon får vara med mig några timmar i veckan? Är det synd om henne och jag lägger ner tid på hennes päls, ger henne mat, myser med henne, ger henne massa kärlek och skämmer bort henne med godis? Snälla du, tänk lite innan du kommenterar, från och med nu tänker jag inte ta åt mig, åtminstonde inte så mycket som jag gjort. 
Ciao.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?