ridlektion 14/1-2013
DATUM: 2013-01-14 | TID: 18:56:53 | KATEGORI: Julia

Hej hej. 
Idag hade jag Vinett, det var sjukt länge sen så varför inte liksom. 
Jag själv är inte nöjd alls, eller jo lite när vi gjorde självaste övningen som var volter typ på stallvolten var hon fin i kroppen och var bra ställd, annars sådär. Camilla sa att det såg jättebra ut men det kändes inte bra. Red barbacka halva lektionen. 
 
 
Innan det tog jag hand om Dina och gjorde henne fin. Gick med henne  i lilla ridhuset. Supermysigt, kunde släppa henne och hon gick åt det håll jag gick. mitt hjärta. 2 år, tänk vad tiden går snabbt. Det känns som om jag precis började på henne. 
Anyway, tog lite kort på henne och även på Choko och Alva. 
 
Lilla nettis, jag saknar faktiskt att sköta henne, min lilla ängel.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?