PLANS
DATUM: 2013-01-18 | TID: 14:18:00 | KATEGORI: Tilda

Idag efter skolan drar jag till stallet och tar hand om scenic.
Imorgon ska hon till täby och träna, så ska hand om henne lite extra idag, se till att jag verkligen får bort lerfläckar osv, och fixa med tränset! Sen innan jag åker ska jag fläta hennes svans eftersom hon ska åka transporten imorgon! 
Eftersom hon ska iväg imorn vet jag inte om det blir något stall eller inte, ska prata med inger lite senare!
Men tyckte bara ni kunde få lite update, men skriver mer ikväll såklart, plus att det kommer upp ett inställt 15:30! Kameran hänger med idag också så det kommer bilder sen!^^
 
Bjuder på en bild på Spectrum från när jag var på hamre i tisdags!

♥ SKRIVET AV amanda

Skulle ni kunna göra typ en video när ni kletar i ägg i håret? :) <3

- Kan inte ni filma när ni gör något roligt i stllet? :)
typ som när ni ryktar hästen? :P

DATUM: 2013-01-22 | TID: 18:37:19
BLOGG/HEMSIDA: http://dreamfree.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?