ONSDAG, TORSDAG, FREDAG & LÖRDAG
DATUM: 2013-01-12 | TID: 22:13:54 | KATEGORI: Tilda

Onsdag: Stallet, tog hand om greta och scenic. Hos Scenic hade jag in en kärra med spån och borstade, med greta borstade jag bara lite snabbt och mös sen ett tag.
 
Torsdag: Hade greta men blev att jag grät med victroria och tröstade henne, eftersom serenad fick lämna jorden då. Så himla tråkigt, borstade lite på greta också men la mest tid på vännen min. 
 
Fredag: Haft huvudvärk hela veckan och var verkligen svintrött, men drog mig ner på stan med några kompisar och gjorde en dance dare. 
 
Lördag: Kom till stallet vid 2, mötte inger på vägen in till privat och hon hade precis släppt ut M och S, så gick och hämtade en kärra spån tillsammans med emma, hade in det i boxen och fixade, gick sen till emma och snackade med henne, sen vid 20 i ringde inger mig så gick jag upp till hagarna och tog in S och inger tog M, hon ställde sig och åt på en gång så jag bestämde mig för att prova ha henne lös idag, hon har ju haft dagar då hon inte vart så där supergullig mot mig haha..
Borstade henne i nästan en hel timme, det var verkligen supermysigt, hon stog stilla hela tiden och luktade bara på mig ibland haha!
 
Putsade tränset sen och borstade av täcket, borstade sen lite till på henne och sen satt jag på henne täcket och bara mös. Hon var så himla mysig idag, trött var hon också haha..
Gick runt mig en stund sen började hon lukta mig i håret och sen halvsov hon i mitten av boxen precis brevid mig, kliade henne på halsen och hade det urmysigt, var ensam i privat också fast det hände en sak som gjorde att jag nästan sket på mig först hahahaha..
Sen kom pappa och han höll i henne medans jag knäppte täcket längst fam eftersom hon alltid försöker bita mig då, pussade hejdå och åkte hem. Verkligen urmysig häst det där när hon väl vill, ska nog ha henne lös flera gånger!
 
2 bilder från min instagram från idag. 

♥ SKRIVET AV Jenny

Fin blogg och snygg design :D

DATUM: 2013-01-13 | TID: 09:02:55
BLOGG/HEMSIDA: http://mylittleponi.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?