OM IGÅR
DATUM: 2013-01-06 | TID: 17:19:36 | KATEGORI: Tilda

Var i stallet, scenic var ute i hagen och inger hade redan mockat, tacktackacktack.
Var med julia hos capitol ett tag och borstade på han lite, men han dummade sig och gick runt. Söt.
Sen gick vi till kontoret för julia skulle välja häst, medans hon sadlade choco så gick jag och borstade scenic, men började plötsligt må jätteilla så satt på henne täcket, vart nästan biten i ansiktet (snäll häst.) och gick sen och kollade på julias lektion, hann se framridningen och fick sen springa ut och spy, är glad över att ingen stog där ute HAHA.. ringde mamma och pappa eftersom mamma inte svara men sen svara hon och hon kom nästan precis efter att julia lämnat in choco i spiltan.
Så vi stjutsade hem henne och sen hem, mådde jätteilla och spydde ännu mer om ni ville veta, mycket bättre idag, idag har jag bara haft huvudvärk, vart ute med katten 2 gånger också, om det är bättre imorgon så blir det skola och ridning!
Men nu ska jag fortsätta nörda youtube som vanligt när jag är ensam, vi hörs!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?