om igår
DATUM: 2013-01-23 | TID: 20:52:59 | KATEGORI: Julia

Hejheeeeeej.
Igår så var jag ju i stallet. Kom  dit vid 2-halv 3. Gick först till mountain och mockade eftersom att hon var i hagen. Så när jag var klar pratade jag lite med Ellen och hjälpte henne lite med boss för hon skulle rida. 
Sen tog jag hand om Capitol, vi firade ju ett år♥ myste massa ocha mockade åt honom. 
När mountain kom in tog jag hand om henne riktigt ordentligt. Myste mycket med henne ocksåååå. Putsade hennes träns lite också. Sara skulle rida henne   så jag behövdeinte gå med henne. Skönt eftersom  att det var sjukt kallt. Jag hade jättemycke kläder på mig men jag frös ändå. 
Så när Sara red tog jag hand om scenic eftersom  att inger hade fullt upp. Gav Capitol havre vid 5 och åkte sen hem.
 
Jag lovar att jag ska ta nya bilder snart, men det är så kallt nu så om jag tar ur händerna ur vantarna kommer dom frysa till is! 
 
Kram 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?