OM IDAG
DATUM: 2013-01-07 | TID: 12:45:00 | KATEGORI:

Heeeej. hahah alla ni som började skolan idag - jag börjar på onsdaaaag :D
idag kommer jag åka till stallet klockan 2 ungefär. får skjuts dit som tur är haha, annars hade jag fått gå dit och ddet har jag inen lust med idag. 
Men somsagt, jag åker väl dit vid 2 och tar hand om Dina och rider sen vid 4 ju. Efter det tror jag att jag ska till hööks för att köpa en ny ridväst, då den jag har just nu är för liten och sen fick jag en i julklapp men den var för stor så ja. Vi får se om jag får med mig hem något annat också ;) Har ju presentkort där. 
 
Kameran är laddad och följer förmodligen med till stallet (y)
 
 
Nu ska jag skölja ur min hårfärg jag har i håret, kram. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?