Ny tjej
DATUM: 2013-01-28 | TID: 21:01:00 | KATEGORI: Alva

Hejsan, nu har jag tänkt att blogga lite på den här bloggen! Är kompis med Julia och Tilda som har bloggen! Rider i samma stall osv. Och nu frågade dom om jag ville blogga i samma blogg som dom! Så varför inte? Det jag tänkte skriva mest om är ridningen. Nu när jag kanske ska skaffa häst så blir det ju lite mer att skriva! Jag brukar  vara i stallet 5 dagar i veckan, rider på rocklunda i gång i veckan, sen så är jag där två gånger i veckan och sköter min pärla Choco. Sen så brukar jag åka ut till en till häst som heter Dexter i skultuna, som jag är medryttare på! När jag inte är i stallet brukar jag vara med kompisar och plugga!  Men tänkte att jag skulle berätta lite om mig själv! Jag heter Alva och är 13, 14 i sommar, har ridit i c 5-6 år. Jag gillar att vara med mina fina frendos och med mina fina hästar! Ja.. vad ska man mer säga! Är ny här så jag är ledsen om det blir konstigt när jag skriver här.. men jag vänjer mig! Nu vet jag absolut inte vad jag ska skriva! Så jag får väl blogga imorgon eller nått! 

♥ SKRIVET AV Asta

Haha! Innan jag såg bilden på dig Alva och vad du hade skrivit,så hade jag bara sett rubriken. Och då trodde jag att det var den nya hästen Natalie! Kul att du också ska blogga här! Kram

DATUM: 2013-01-29 | TID: 11:40:31
♥ SKRIVET AV Victoria

bästa chocko, ni är så söta

DATUM: 2013-02-18 | TID: 10:35:24
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?