NU FÅR DET RÄCKA
DATUM: 2013-01-20 | TID: 20:08:00 | KATEGORI: Tilda

VAD ÄR DET FÖR STALKER SOM SÅ FORT MAN SKRIVIT SVAR ÄR PÅ IGEN?
Du/ni ska ge fan i julia, ge fan i oss. Har du inget bättre att kommentera så gör inte det, snälla, har du inget bättre för dig? Visst dina är gammal men inte skabbig? och capitol är varken ful eller konstig, han är speciell. Varför kommentera så onödiga saker? mountain är en häst som alla andra, men i julias ögon kanske hon är speciell? 
"ta hand om" du jag har sett julia sköta sina hästar och hon gör det noga, hon är snäll mot dom och hon gör det bra. Så vad är det här? Har du nått att säga så säg det face 2 face eller lär känna oss, och om du känner oss så kan du lika gärna berätta vem du är! Alla hästar på rockis är välvårdade, eller ja dom mår bra och dom lever ett typiskt ridskoleliv, dom är ridskolehästar, inga grandprixare? Vem du/ni är så är det bara att lägga ner, för vi kommer komma på dig/er förr eller senare. 

♥ SKRIVET AV Frida

Asså jag fattar inte vad personen håller på med för liksom om han/hon tycker bloggen är dålig och rocklundas hästar är fula så varför läsa och komentera bloggen eftersom han/hon stör så mycket på det.
Själv tycker jag jag att bloggen är jättebra, tilda passar jättebra med Greta och Julia passar jättebra med Dina, Capitol och Mountain. <3

Svar: ja, tycker hen inte om oss kan den ju lika gärna sluta..tack:3<3
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-20 | TID: 20:35:44
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se
♥ SKRIVET AV anonym

Jag håller med på en front att rocklundashästar kanske inte är världens mest vårdade hästar rätt skabbiga och kanske inte mår jätte bra vissa :) kram

DATUM: 2013-01-21 | TID: 16:43:55



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?