MINNEN.
DATUM: 2013-01-30 | TID: 10:07:12 | KATEGORI: Foto

Första året på grällsta, bilder från avslutningen. 
 
när jag skötte spirit.
 
När jag köpt min kamera och fotade lite..
 
När jag red dream Boy för första gången.
 
När jag skötte buster..
 
När jag skulle fota julia och det började regna, och jag tyckte ida såg så söt ut.
 
2 bilder från när julia fotat mig, en gång från när jag skött henne nån månad och en där jag skött henne ett halvår kanske. 
 
När jag skötte vinett,
 
när jag hälsade på vinett och greta på betet, 
 
grällsta 2012, när jag bombade med bilder på tramp,
 
 
 

♥ SKRIVET AV Asta

Åhh! Vad söt du var på Buster bilderna!!=)

Svar: åh tack!! :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-30 | TID: 18:25:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?