MINA ABSOLUTA FAVORITER
DATUM: 2013-01-23 | TID: 12:00:00 | KATEGORI: Tilda

På hela rocklunda finns det 2 hästar jag verkligen tycker om. Eller nej jag älskar dom. Jag har gråtit ut hos dom båda, jag har minnen med båda, dom är verkligen pusselbitarna som håller ihop mig.
Greta och Mozart. Dom betyder så otroligt mycket.
Greta behöver jag inte säga så mycket om, "min räddare i nöden, min krigare till döden." sen 2008.
 
Mozart där imot kanske ni inte visste att han betydde så mycket, men jo. 
Sen våren 2012 har han vart en favorit, jag ljuger verkligen inte när jag säger att jag älskar han. Tjatade ett bra tag på lena om han fanns att sköta förra året, men nope. Crycry.. ska faktist fråga om han nån gång i veckan.
 
Jag var så glad med honom på lägret, mys stunderna i spiltan, alla lektioner, hopptävningen, även om vi inte vart 1a, 2a eller 3a så kände jag mig bara så jäkla glad i hela kroppen, hela banan flöt på i ett lagom tempo, finfina killen! 
 
När Prancer dog, absolut årets första svacka. Grät ett bra tag hos greta men sen gick hon på lektion.
Så gick in till mozart, han stog alldeles stilla, jag lutade mig mot hans huvud, min kind mot hans, och grät floder medans han lugnt slickade på mina händer. 
 
Jag är verkligen som lyckligast med dom här 2, även om jag inte sköter mozart ännu, jag tänker kämpa lika mycket i år som förra året. Jag älskar dom där 2 hästarna, verkligen, gud är tårögd nu, vill bara ge dom en varsin stor kram och en puss, mer än så. 
 
Jag älskar dom, och det är inte bara något jag säger. 

♥ SKRIVET AV Asta

Hej Tilda. Jag har bara en fråga var Prancer en av dina favoriter att rida? För du skötte väl inte han som jag gjorde?? Puss

DATUM: 2013-01-23 | TID: 15:37:40



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?