måndag, tisdag & onsdag
DATUM: 2013-01-09 | TID: 17:23:48 | KATEGORI: Julia

måndags: jag skrev ju lite då och skrev at jag skulle skriva om ridlektionen då, men glömde helt enkelt bort det. 
Men jag hade i alla fall Choco. På framridningen gick det sådär tycker jag, vi skulle speeda dom fett mycke tyckte camilla haha, så försökte det och jag tyckte det kändes som om det var rätt speedat, men jag vet inte. Det var kul i alla fall eftersom jag lät henne öka riktigt mycke. 
Fast direkt när hon kom bakom brandon tvärvände hon och lyssnade inte alls på mig.  När vi ridit fram skulle vi köra lekar. Det är lika kul som alltid, hästarna brukar verkligen tagga till och det är verkligen skitkul, för både oss och för dom. Det blev oavgjort (men vårat lag var liiiite före men vi sa att det va oavgjort haha). 
Det var ju inte en jätteseriös ridlektion direkt, men ja det är kul med lekar. 
 
Tisdags: Jag var ju ledig fortfarande så jag kom till stallet vid 2. Gick till Capitol och mös lite med honom och mockade, spånade hos Mountain och hjälpte til att ta in hästar från hagen. Åkte hem direkt efter det och var sen med Madde och Emma, både hemma hos mig och på stan. 
 
Onsdag (idag): Inget stall då jag inte hade några bussresor på mitt kort. Jag hade ju kunnat gå dit, men inte hem och då hade jag inte kunnat koma hem på nåt sätt. Det är mörkt då och jag tycker att det är sjukt obehagligt att gå ensam i mörker, haha. Så var istället men Madde. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?