LÅNG DAG
DATUM: 2013-01-02 | TID: 19:18:00 | KATEGORI: Tilda

Red på förmiddagen, på tindur och sandra hade globen. Vi red i skogen i kanske 30 minuter, mest skritt inne i skogen eftersom att snön var ashård, men avslutade med en härlig galopp upp för en åker!
Sen ville alicia rida sin emil så fick leda runt henne några varv runt gården, han busade ganska mycket, slängde med huvudet och travade och så, och när jag skällde på han sa A att han fick springa när han vill, good luck med han när du ska börja rida han själv lilla du...
 
Sen bar det av mot västerås igen, åkte direkt till stallet, borstade av greta lite snabbt, tog ut scenic i hagen och mockade+spånade, gick sen och mockade åt greta eftersom hon gick lektion, gick sen och putsade scenics träns och efter det pratade jag med wilma och kollade på hennes lektion på finfina fläcken, fotade och filmade lite med hennes mobil!
Efter ungefär halva lektionen gick jag till scenic och tog av täcket och borstade henne och kratsade hovarna, på med täcket sen igen och skyndade över till greta för att hinna med henne, samma där, borstade och kratsade hovarna, mös lite och åkte sen hem till pappa.
 
Imorgon är det stallet igen, om jag orkar men ska försöka ta mig dit på något sett, vill ner på stan också och köpa lite ohästiga saker men kanske kan dra med mig julia eller någon, stallet sen på fredag också då jag har scenic!
 
Är iallafall nöjd med dagen fast det var lite stressigt, en helt vanlig onsdag alltså haha!
Jag och emil igår.
 
Tindur idag efter ridpasset.
 
Och så här såg vi ut idag, snygga? Nej.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?