Kaiza Pelka Clip
DATUM: 2013-01-30 | TID: 21:35:08 | KATEGORI: Allmänt

Bild på min fina kaiza•
Hej hej, idag så blev det inget stall för mig! tänkte åka ut till Dexter men det blev inget! Så jag började med dagen med att gå till skolan vid 8, hade Kvaletetstid på morgonen! Och senare So, sen rullade dagen på som alla andra dagar! Spanska, Bild idrott! På idtotten åkte vi skridskor! Var ganska kul.. förutom att jag ramlade hela tiden.. Har inte åkt skridskor på kanske 2 år! Så det var lite vinglit. Dessutom så var mina skridskor för stora för mig! Sådet var jobbigt.. Senare vid 4 kom jag hem till Ellen, hämtade upp en bikini och snackade lite om massa saker! 
Gick hem vid halv 7, åt och sedan duschade jag! Stog i duschen i kanske 40 minuter! Så härligt! Och just nu sitter jag och skypar med min härliga kompis Sandra! Imorgon så ska Jag iväg och bada med klassen, senare när jag kommer hem, ska jag iväg till stallet! Då ska jag sköta om min pärla Choco. Och sedan ska jag fota med Tilda och Julia! Men nu ska jag backa inför imorgon! hoppas ni haft en bra dag! 

♥ SKRIVET AV Emma

Vem är Kaiza ? :)
fintfint.

Svar: Jag ber alva skriva ett inlägg om henne lite senare!:) /t
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-01-31 | TID: 14:36:34
BLOGG/HEMSIDA: http://emmakaisa.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?