IGÅR&IDAG
DATUM: 2013-01-19 | TID: 19:25:18 | KATEGORI: Tilda

igår: Tog hand om scenic i min ensamhet haha, borstade henne ett bra tag och flätade sen svansen, fick sen sms av victoria att hon satt på cafét så sprang upp dit (bokstavligen, jag sprang.) Satt där ett tag och pratade med henne och anna, sen kom mamma och jag köpte en baugett och mamma och anna snackade ett tag sen åkte vi hem!
 
Idag: Det var för kallt så dom åkte aldrig till täby med scenic, så åkte dit och när jag kom var hon i hagen så mockade ordentligt, ut med en full kärra sen in i andra stallet och pratade med emma som tog hand om promise ett tag, gick sen och hjälpte linn lite med widar, borstade lite och hade på benskydden eftersom hon skulle skritta. Sen kom mami och vi åt lite sen gick vi och hämtade spån, gick jättesnabbt när vi var 2, kanske borde ta med henne fler gånger? ;) Iallafall, hade in spånet och fixade det, sen gick jag och daniella och hämtade in scenic och mountain, saaaatan vad pigg scenic var, hoppa till, drog, slängde med huvudet, herregud vad pigg hon är! Borstade bara av hennes ben efter att jag tagigt av skydden sen var jag tvungen att åka eftersom jag och mami skulle på bio!
 
Imorgon kommer ett "söndags inlägg" upp, tänkte börja med det eftersom ingen av oss är i stallet på söndagar, liten special liksom haha!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?