IGÅR
DATUM: 2013-01-10 | TID: 09:54:26 | KATEGORI: Tilda

Sorry, tänkte blogga efter att jag fixat lite hemma men somnade på soffan..
Kom till stallet, borstade på greta en stund och mös, gick och mockade hos scenic och borstade henne, gick och mockade hos greta, borstade lite till, gick och kollade på wilma och victorias lektion, gick till hästarna igen, snackade med wilma och victoria ute vid deras låda en stund, gick upp med dom på cafét, satt där i kanske 20 minuter, sen ringde mamma och sa att hon skulle komma efter 10 minuter, och inger hade smsat mig och bett mig spåna hos scenic så drog med mig victoria och frida dit men daniella var redan där så dom gick och kollade på hoppningen och jag och D hämtade spån, spånade sen lite snabbt, gav greta havre och åkte hem sen.
Rätt så uttråkad dag men den rullade på, helt okej, lite skönt också eftersom den var väldigt lugn.
idag efter skolan tar jag bussen till stallet och tar hand om greta och hoppas på att kunna fixa en grej, taggad!!
 
Bild från grällsta 2012, sötaste Rocky!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?