DAGEN
DATUM: 2013-01-27 | TID: 21:11:26 | KATEGORI: Tilda

Har spenderat dagen med sara, vi gick till hennes medryttarhäst pandora så ja nu kommer det lite bilder..
 
Eftersom P hade stått i 3 dagar så longerade sara henne först så hon fick springa av sig lite. 
 
 
Sen satt Sara upp och red ett tag.
 
Sen satt jag upp och red i kanske 30-40 minuter, fast då satt vi på longeringslinan igen eftersom hon var pigg och så, kändes bättre efter ett tag, en gång brallade hon iväg några steg men sen skötte hon sig fint haha, tyvärr inga bilder på det eftersom sara höll i linan, men galopperade och travade mest, och mycket tempoväxlingar för att hon skulle lyssna, satt av sen eftersom jag inte kände mina fingrar haha..
 
Sen fotade jag sara och pandis lite, 
 
och sen satt jag upp och så gick vi tillbaks till stallet. 
 
Sen mockade vi och fixade hö, sen gick vi hem.
Är supernöjd med allt, sööööt heeeeest!

♥ SKRIVET AV Emma

Så söt :)

DATUM: 2013-01-28 | TID: 07:31:11
BLOGG/HEMSIDA: http://emmascrazylife.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?