Ála Emma
DATUM: 2013-01-13 | TID: 13:30:00 | KATEGORI:

Hola amigos
  
Nu är det Emma som har snott Julia och Tildas grymma blogg. Nejdå jag e ingen tjuv, jag e designfixare. Kolla in vilken snygg header som precis kommit upp. Den va väldigt fin tycker jag och de hoppas jag att alla andra som läser denna blogg också ska tycka. Om ni gillar den kommentera de för då vet jag några som blir glada :)
   
Idag Igår så "hjälpte" jag Tilda med att hämta spån åt fina Scenic. Sen va hon snäll tillbaka och gjorde mig sällskap när vi mockade. Lite allmän rolig info känner jag att det blev.
  
Helt ärligt så tänkte jag bara skriva hej och säga att en ny header har kommit upp. Men busig som jag e lånar jag deras blogg och bloggar lite. Jag har faktiskt kollat så jag får låna den ;) 
Senic får stå för bilderna// Emma

♥ SKRIVET AV Angelica

Fin blogg :)
Ställ minst 3 frågor i våran frågestund så får du en länk i våran meny http://twofriends.webblogg.se/2013/january/fraga-pa-bara.html :)

DATUM: 2013-01-13 | TID: 17:29:23
BLOGG/HEMSIDA: http://twofriends.webblogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?