7 januari
DATUM: 2013-01-07 | TID: 20:15:32 | KATEGORI: Julia

Jag åkte till glada hästen i spiltan innan stallet och köpte en ny ridväst. Den kändes bra och jag är nöjd med den.
Dom hade verkligen SJUKT snygga tröjor, jackor, ridbyor osv. Varför har jag åkt till hööks hla tiden för? Glada är ju skit bra, trevliga personer som jobbar där också. Tummen upp! 
Det var en jacka som jag fastnade för, tyvärr var den rätt dyr så känns som om jag måste glömma den, fast eftersom jag fyller år snart (om 31 dagar, alltså den 7 februari) så kan jag ju önska mig den i födelsedagspresent. Verkligen helt kär.
Såg också ett antal tröjor som var riktigt snygga, någon som vil ge mig? (: 
 
Kom sen till stallet vid 3, hann bara mocka åt Dina och borsta av henne innan vi skulle välja. Sen red vi, skriver mer om det sen, red i alla fall choco. När vi satt inne på kontoret tänkte jag nej men jag vill ha Promise men då tog nån annan henne. så det fick bli choco. Men somsagt skriver om det senare.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?