Veckans ridlekton 11/2 TILDA
DATUM: 2013-02-11 | TID: 21:03:54 | KATEGORI:

Idag valde jag Laban.
 
På framridningen var han sjukt seg i traven haha, fast han är ju rätt liten så^^
Sen i galoppen gick det mycket snabbare, mysponny:3 Red innanför spåret och så och han lyssnade finfint!
Sen red vi självständigt och gjorde skänkelvikningar, först i skritt och då gick det sådär, han flyttade undan baken rätt mycket men lyssnade inte så bra på mina hjälper och bjudningen var sådär, men sen gjorde vi det i trav och jäklar vilken skillnad, fick ont som satan i benen men sååå värt det! HAN VAR SÅ DUKTIG OCH SÅ FIN!
 
Fast sen bytte vi varv och då vart det kaos haha, men annars är jag supernöjd, vi har skänkelvikningar nästa vecka också och laban är min, rör ni dör ni hahaha..
 
Efter lektionen tog jag hand om greta och mozart och borstade dom och gav dom havre, myshästar^^
Imorgon är det studiedag och jag ska se om jag kan vara i stallet runt efter lunch, umgås med mina broes och sen hoppa Elina vid fem, taggaaad!
 
screenshot från förra veckans hoppning. (medveten om att det är kass kvalite haha, men ponnyn kan hoppa!)
ser ut som en liten slenderman på sista men aja, vi hörs!
 

♥ SKRIVET AV Frida Olsson

fin blogg du har :)

Kolla gärna in min fälttävlansblogg :) <3

Min ponny är en d-ponny, sto, fälttävlansponny.
Jouline min ponny har gått höga klasser i fälttävlan och jag som ryttare har varit med i SM och DM inom fälttävlan och en massa cuper, trea i svelandcup riksfinal ja en massa sånt skojs. Men om du tycker att min blogg verkar intressant får ni gärna svänga in om någon gång och kommentera så blir jag super glad. Kommer att göra desamma!
Är öppen för länkbyten! <3

Ha en bra dag!

Svar: tack och desamma!:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-12 | TID: 01:16:22
BLOGG/HEMSIDA: http://friidaolsson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Victoria

DUKTIG VAR DU

DATUM: 2013-02-18 | TID: 10:33:50
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?