VECKANS RIDLEKTION 4/2 TILDA + INFO
DATUM: 2013-02-04 | TID: 21:32:00 | KATEGORI: Tilda

Valde Buster lite smått random, julia har ju skrivit vad vi gjorde och det gick finfint!
På framridningen var han seg, svängde inte som jag ville och så, men till slit gick det åtminstonde lite bättre, och skrittpausen tog jag av sadeln och red barbacka resten av lektionen. Älskar att rida barbacka när man kör dressyr haha, tycker alltid det går bättre då.. Men iallafall, När vi började med övningen så mjuknade han efter varje varv, och mot slutet gick det väldigt bra, är super nöjd med lektionen, har faktist saknat att rida honom, saknar faktist att sköta honom, fast bara lite haha..
 
Innan lektionen hade greta redan sadel och gick lektion när jag kom, så hann bara mysa en stund och tränsa henne åt nån liten, sen gick hon in på lektion när jag kom in i stallet efter min lektion så ja..
Pratade med lena och gjorde klart vem jag ska hoppa för roland dom 3 närmsta tisdagarna (börjar imorn) och det blev elina, mycket taggad hehe!!
Gick sen in på kontoret igen efter att ha mockat hos greta och är nu tillfällig skötare på mozart tills hans måndags skötare som är sjukskriven är tillbaka, ingen aning om vem det är eller hur länge hon är borta, men kommer deffenitivt ta vara på tiden, så sjukt glad när jag kom ut från kontoret, kämpade som fån för det förra året!
Så borstade han en bra stund och satt brevid han medans han åt, åkte hem sen och duschade och så!
 
Nu ska jag göra en ny tillfällig header, kram!
bild jag tog i somras på bertis!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?