VECKAN
DATUM: 2013-02-22 | TID: 23:51:00 | KATEGORI: Julia

Måndag:  Tog hand om Dina när jag kom, myste mest, mockade och borstade lite och så. Hon var hur go som helst, hon ville bara mysa, gullet. Ridning sen, jag hade Promise och det gick väl sådär. Det var typ kaos i ridhuset, vi var rätt många och det var lite svårt att koncentrera sig och P blev lite smått het och lyssnade sådär.
 
Tisdag: Inget stall och därför ingen hoppning, Roland var sjuk och kände att det inte var någon ide att åka dit eftersom Malin skulle ta hand om Capitol och så. Så drog ner till stan helt ensam för att koll apå lite kläder, hittade en jeansskjorta på hm som jag löpte. Sen kände jag mig lite för ensam, kände att jag behövde säga nåt då jag hade vart tyst för länge och mina ben var typ döda så ville sätta mig o fika nånstans, men ville inte sitta själv så messade madde att hon skulle komma. Vi käkade lite på Donken och vi hittade en snygg tröja Bikbok, det följde med varsin hem.
ska ha till datornska ha till datorn
 
Onsdag: Hittade inte mitt busskort så kunde inte åka till stallet på nåt sätt, så var med Samuel och Madde. Vi var först på stan, moffade på donken, så sjukt tjocka haha. Köpte mer mat hela tiden typ så jag tryckte i mig en glass, 4 kycklingbitar och en sån där junior hamburgare med fisk sak eller vad det är (?). Vid halv 8 drog vi till isen vid fryx och hade lite picnik, körde sprite and banana challenge och hade allmänt kul!
<p>ska ha till datorn</p>
 
Torsdag: Hade fortfarande inte hittat mitt busskort så inget stall då heller. Va med Madde, det blev lite bråk med en person och så men jag och madde käkade pizza och det blev bra sen! Hade lite kul med henne och så.
 
Fredag: Jag hade NP i matte i skolan så slutade senare än vad jag skulle, så skynde mig soom satan ner till bussen och tog den till stallet. Bussen var helt proppfull så var intryckt mot en stol hela tiden. Men jag kom ut levande och i stallet gick jag till Look för att ta hand om honom då Erica hade frågat om jag kunde ta hand om honom idag. Så mockade åt honom, borstade och gjorde honom fin, myste och så. Åkte hem halv 5 och dushade och drog mig sen på 80 årsfets haha. Var sjukt trött då jag fick ta hand om ungarna, 3 åringar. Hahha, men nu sitter jag hemma framför datorn, kom hem för 50 minuter sén haha. bebishästis
<p>ska ha till datorn</p>
<p>ska ha till datorn</p>
<p>ska ha till datorn</p>
 
Jag vet att jag inte har bloggat något på hela veckan men jaja. Jag har faktiskt inte haft nåt internet på datorn och hatar att mobilblogga så det fick bli såhär. Menmen.
 
Hare så bra :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?