TORSDAG&FREDAG
DATUM: 2013-02-08 | TID: 21:14:13 | KATEGORI: Tilda

Torsdag: I onsdags fixade vi så vi tog bort låset på min låda, så igår tog jag hand om greta ordentligt, julia hjälpte till med fläckarna sen gick vi ut och fotade, Först mig och greta, sen victoria och claes, wilma och fläcken och sist julia och dina! Gick super och vi fick massa fina bilder!
Julia fyllde ju år så hon fick en present av V&W innan också hehe
Sen umgåddes jag med dom, satt på cafét, tog hand om greta, hade allmänt kul, sen vid 5 gav jag greta havre och åkte sen hem med julia!
 
Fredag: Kom till stallet, bytte om och gick in till claes en stund och mös haha, gosig pojke haha!
Sen iväg till scenic, borstade av henne ordentligt, pratade med moa och wilma, sen kom victoria och så gick v&w upp på cafét, sen skulle jag sätta på S täcket men det kom 2 tjejer och prata och hälsa på henne och hon bits när man sätter på täcket så hon fick stå med oknäppt täcke ett tag haha.. efter det gick jag upp på cafét till victoria och wilma, åt pan pizza, drack 7up och skrattade massor, bästa ni♥ Sen gick vi ner och jag mös lite med scenic och pratade med sara, victoria och frida eftersom wilma drog hem!
Sen kom pappa och vi åkte hem, imorgon blir det förmodligen stallet igen och hjälpa julia lite med capitol och kolla på hennes lektion!
 
Nu ska jag gå och kolla om vi har godis, vi hörs!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?