Tisdagen den 5 februari
DATUM: 2013-02-05 | TID: 21:59:53 | KATEGORI: Allmänt

Medveten om att jag ser ut som en mask..Så ni behöver inte kommentera det tack•
Hejsan! idag så gick jag till skolan som alla andra dagar! Började med spanska.. och slutade med Idrott! Kändes som om dagen aldrig skulle ta slut! Gick till skolan med mjukisar, skönt! Sedan efter idrotten gick jag och Sandra till bussen, tog 46 till stallet och sedan visade jag henne runt lite! Sen så fick hon även träffa Kaiza och Dexter! Så vi började med att mocka, jag mockade åt Dexter och hon Kaiza! Gick väldigt fort när vi var två! Jag tog ju hand om Dexter idag också, så det blev två hästisar att sköta och motionera! Efter allt bajs så fixade vi mat och vatten till pållarna! Sedan så fixade vi iårdning dom för en motionsrunda! Tränsade Dexter och kaiza! Sedan tog vi med longeringslinan och ett grimskaft! Longerade kaiza i kanske 15-20 minuter samanlagt. Super duktig idag med, lyhörd lyssnade på rösten och travade på bra! Fick även kort trav också..  fast det var bara några steg! Men det var super bra ändå. Medans jag longerade så gick Sandra runt med Dexter lite! Efter det så bytte vi, så hon fick pröva longera och då gick jag lit med honom! Sandra var super duktig! Det var första gången hon longerade och det gick super bra! Efter det så gick vi i kanske 20 minuter, då var kaiza ganska stisig.. hon ha sån energi. Men Dexter var lungn och fin hela tiden! Efter vi hade gått så gick vi in i stallet, gav dom betfor och sedan så åkte vi hem! Nu har jag faktiskt bara legat i min säng och gjort ingenting! Imorgon så ska ja ju till Kaiza, Cecilia ska kanske rida henne lite! Så det kommer bli spännande! :) Hoppas ni haft en toppen dag! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?