Sportlov!
DATUM: 2013-02-24 | TID: 18:56:10 | KATEGORI: Allmänt

Eftersom att det är pappas dator så har jag inga bilder på Kaiza, så ni får en bild i repris! 
Hejsan svejsan! Nu är det sportlov. Gash vad skönt det ska bli! Har inte bloggat på ett litet tag för min dator är på lagning.. Och jag kan inte blogga från mobilen, me
n ska försöka sno pappas dator! Igår så skulle jag morgonfodra, har helgjour denna helg så ja.. Kom dit vid 6, gav alla hästisar mat och sedan var jag uppe på hästen vi 7.. Lite segt! Red ut lite med Cici, bara en liten kortis! Sen fick min lillebror tästa sitta lite på Kaiza, gick super! Hon var lugn då. Tummen upp för det! Efter det skulle vi ta ut dom i hagarna.. Och då fick Kaiza fnatt.. Hon stegrade sig, studsa, sprang ifrån och bara dummade sig! Herregud.. Samma Med Tilda, hon stälde sig och drog.. så det var ganska jobbigt! 
Idag: Kom dit vid 13, gav dom lunch i hagen och sedan fixade vi lite med höet och mockade och sånt! Efter det tog vi in dom (Dexter och Kaiza) Fixade i ordning dom, sedan in i ridhuset! Vi hade stält fram hinder, så vi hoppade nåra skutt, Super kul! Först på ett kryss, då stannade hon upp, (Vilket var mitt fel, för jag hade segt tempo och var osäker) Sen drev jag på lite, och helt plötsligt hoppade hon över det så jag flög fram på halsen, men ramlade inte av! haha, det var så kul! Kändes som om man låg i en tvättmaskin ^^! hehe, sen hoppade vi ett upplagt hinder, gick ovkså super! Lite tvek i början, men sen gick det bättre och bättre! Skrittade av lite barbacka! det var min dag! Men nu ska jag åka ut och kvällsfodra ponnisarna lite! ha det bäst! :) 

♥ SKRIVET AV asta

hola! Jo jag undrar var Tilda från den här bloggen med dig i lördags??Ha en bra dag!!

Svar: nej jag var inte med dit. :) /t
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-24 | TID: 19:53:56



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?