Söndag
DATUM: 2013-02-24 | TID: 12:33:51 | KATEGORI: Julia

Söndag, veckans helt stallfria dag. Alltså har jag inget speciellt inlägg att skriva, inget åsiktsinlägg har jag kommit på och tyvärr har jag inga bilder då min kamerasladd är borta. Kan alltså inte lägga in några bilder, dock har jag inte ens fotat nåt så har ändå inga bilder jag vill lägga ut.
Men vad häder idag då? Jo men för det första sitter jag fortfarande i mina sovkläder och det kommer jag förmodligen göra en liten stund till, heh. Har ingen lust att gå ut eler så, skulle egentligen träffat Madde men jag orkade inte. Sjukt trött, somnade vid halv 3 igår och likaså i fredags. Så ja jag är trött.
Jag har inte nån lust att skriva om gårdagens ridpass, men jag blev tvingad att ha robin och hade inte nåt val på vilken häst jag skulle ha. Så blev hoppning på honom och jag suger på honom, antingen hoppar han stort eller så kör han ett jämfotahopp över så nej, han är ingen favorit.
Men i alla fall så blir det bara en mysdag hemma idag.
 
Kram på er
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?