SAMMANFATTNING AV VECKAN
DATUM: 2013-02-22 | TID: 11:55:01 | KATEGORI: Tilda

Aaaaaah, har inte bloggat på hela veckan pga. av att internetet hos mamma inte vill sammarbeta eftersom vi bor på landet, men nu sitter jag i skolan med bra internet och det är fredag så kör ett veckoinlägg nu!
 
Måndag: Red Greta, gick bajs i början men tog av sadeln sen och då gick det finfint, vi jobbade med skänkelvikningar och det gick åtminstonde så bra att jag satt av nöjd! Tog hand om henne ordentligt sen, gav henne och mozart havre och åkte hem.
 
Tisdag: Åkte till stallet, hoppade aldrig eftersom Roland var sjuk. Men gjorde sällskap till vännerna och åkte hem ganska tidigt. 
 
Onsdag: Tog hand om scenic och greta utan att vara stressad eftersom mamma skulle komma vid 6, såååå skönt att kunna ta hand om båda ordentligt utan att stressa mellan dom, som jag brukar göra när jag är hos mamma! Borstade på scenic, fyllde på vatten, mockade ur och tvättade rent hennes sår, tog hand om greta, gav henne havre och åkte hem. 
 
Torsdag: Tog hand om greta ordentligt och mockade (med hjälp av victoria) hos scenic eftersom inger bad mig göra det eftersom scenics skötare inte skulle komma. Hämtade spån med hjälp av victoria och wilma och satt sen på cafet ett tag, sen kom min bror från norrköping så visade han greta (fast han kunde inte hälsa på henne eftersom hon var på lektion) och så visade jag scenic som verkade tycka om honon, slickade på hans jacka och så haha. 
 
Fredag: Har både scenic och greta, ska börja med S och mocka och fixa, ta hand om greta och kanske ta ut henne en stund om hon inte ska på lektion, men hinner nog en stund iallafall och bli fotade/filmade med victoria och wilma, mys fredag!
 
 
Hörs ikväll!
bild från senaste fotodagen, julia som tagigt den.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?