Rockis!
DATUM: 2013-02-14 | TID: 21:22:11 | KATEGORI: Allmänt

 
Hejsan, idag så åkte jag till Rockis! Slutade vid 3, gick hem bytte om och sånt, kom till stallet vid 5! Kollade lite på Astas lektion, hon var jätte duktig! :) Sen gick jag upp till cafet, träffade mina bebes där. Snackade en stund. sen gick vi ner, Julia skötte berta så jag var väl bara sällskap till henne under tiden! Så medans hon tog hand om henne, pratade vi lite och sånt Jag, Julia och Tilda stog hos bertan och hade en trevlig stund tillsammans! ;) Sen vid 6 åkte jag hem, sa hejdå till Choco som jag saknat så himla mycket! Sen jag kom hem har jag bara suttit pluggat inför två prov imorgon... Så nu tänkte jag berätta lite om Kaiza i ett annat inlägg som kommer uppimorgon, någon gång! hoppas ni haft en bra dag, för det har jag! 
Ps: Har ingen bild, ska ta lite bilder och filma Kaiza imorgon! Kanske lägger upp video om min dator vill sammarbeta med mig.. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?