Rakad Hezt!
DATUM: 2013-02-10 | TID: 09:00:06 | KATEGORI: Allmänt

Vet inte om ni ser men på bilden högst upp är hon halft rakad! 
hej hej, som ni ser på bilderna över texten så håller vi på att raka min lilla pålle. Hon är så långhårig, kände att vi kunde pröva raka henne lite! Vi  gjorde allt förutom benen och huvudet, benen och huvudet har ju inte tecke på sig ute så.. Sen när vi ska börja gallopera så kommer hon säkert bli extremt svettig. Så ja, vi rakade henne helt enkelt. Sen ikväll tänkte jag att jag skulle skriva lite om kaiza, hennes stamtavla och lite sådant! Om ni vill? Senare idag tänkte jag att jag skulle rida för cici, då rider jag Dexter, längesen jag red ett ordentligt pass på honom.. Så det ska bli kul. kanske kanske lägger upp en video idag eller imorgon om jag orkar och kommer ihåg att filma, antingen när jag rider eller longerar Kaiza. Vad vill ni se för video? 

♥ SKRIVET AV Asta

Jag vill se när du rider på Kaiza eller Dexter

Svar: Tänkte filma lite imorgon, som jag kanske lägger upp i helgen! :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-10 | TID: 16:55:59



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?