Onsdagen och torsdagen
DATUM: 2013-02-07 | TID: 22:34:00 | KATEGORI: Alva

Tja, bloggade inget igår för jag tänkte att jag skulle göra det idag ist! så nu kommer det. Igår så kom jag till stallet vid 6 kanske. började mocka direkt! sen så fixade jag och cici iordning Dexter och Kaiza direkt. gick ut till ridhuset och skrittade lite! Cici fick börja rida på Kaiza, hon gjorde några stegringar, men efter ett tag när man hade sagt till slutade hon! Medans hon red Kaiza skritade jag fram Dexter! Ett tag sen jag red honom! Sen så efter ett tag så hoppade jag upp på Kaiza, det  gick super bra! Hon var jätte snäll! Sen när vi hade skritat i kanske 10-15 minuter prövade vi att trava några steg, det gick faktist väldigt bra! Trodde hon skulle springa iväg, men nej det gjorde hon inte! Super duktiga Kaiza, sån tur att jag köpte henne. Iaf, det var ju typ gårdagen! 

Idag så blev det inget stall för mig! Cici tog hand om Kaiza, så jag stannade hemme och pluggade! härligt.. Men jag känner mig riktigt duktig. Det finns inte så mycket mer att skriva om nu så ag får skriva lite mer imorgon! hejdåå, Ja hon ser ut som en mupp på bilden.. Grattis Julia som fyller år idag! 

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?