Onsdagen den 13 februari
DATUM: 2013-02-13 | TID: 21:45:30 | KATEGORI: Allmänt

Hej hej, idag så har den varit en helt vanlig skoldag, förutom att vi gick på någon konstig teater.. Verkligen jätte tråkig!  Sen efter teatern, kanske klockan 14.00 åkte jag och Sandra ner till stallet, idag så fick jag ha både Dexter och Kaiza! Men Sandra hjälpte mig. Började med att mocka, sen fixade vi maten och vattnet. Blandade betfor osv osv.. Sen tog jag ut Kaiza, gick verkligen super bra! Skritade fram i 10 minuter, var på bra humör, känndes fin i kroppen, sen travade jag lite grann. Kännde på henne och så. Hon var super fin idag! Så jag travade på! travade i kanske 10 minuter, gjorde en paus i 2-3 min, sen travade vi över lite bommar! Två bommar som låg ca 10 meter ifrån varann. Först blev hon helt galen, då känndes hon som en bomb som kunde explodera när som helst! herregud.. men när vi hade travat över dom lite så blev det bara bättre och bättre! Sen i helgen hade jag tänkt träna lite galopp om hon är på sitt humör!! Men vi får se, sen fick Sandra pröva sitta på henne lite, skrittade lite över bommarna, gjorde lite volter, serpentin bågar.. osv! Efter det så tog jag ut Dexter, skrittade fram i 10 minuter, travade i 20 minuter med två små pauser i kanske 2-4 min. Sen skrittade jag av i 10 minuter då också. Så det blev bara ett litet jogging pass idag. Båda hestisarna har varit super duktiga! Tog lite bilder på kaiza, men inte Dexter.. haha. Ps: Ni får ursäkta min stavning! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?