Nytt till Kaiza
DATUM: 2013-02-09 | TID: 10:41:57 | KATEGORI: Allmänt

Såhär ser det nya tränset ut!
hej hej! igår så kom pappa hem med en väska med massa nya saker som han hade fått av en kompis som jobbade på en hästbutik! och då låg det några jackor där i. Och ett nytt 
Aachenträns Wilford Claridge träns!! Blev så himla glad! Det är så snygg! Jag ska åka och prova det på henne idag, så får vi se hur det blir! :) Igår så red jag lite grann, skrittade mest och travade som jag gjorde i onsdags alltså några steg! Kändes bra. Hon har blivit mycket lugnare redan nu tycker jag, jag gjorde lite övningar på marken, prövade slå i vägen, gjorde några andra "läskiga" ljud som hon skulle lära sig att det inte alls var läskigt! Det gick också jätte bra! Mer har jag inte att säga.. men jag lägger upp en bild på hur det nya tränset sitter! Hoppas ni får en underbar dag! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?