LÖRDAG
DATUM: 2013-02-24 | TID: 13:02:55 | KATEGORI: Tilda

Kom rätt sent till stallet, kom runt 4, sa att pappa skulle komma vid 6.. Stog med greta hela tiden, fick bort hennes ena fläck HELT, amazing haha.. stog med ryktstenen i 20 minuter utan att göra något annat, hon var på myshumör iallafall, älskade häst. 
 
Sen skulle dom stänga vid 5, vad skulle jag göra då, min mobil låg hemma och död liksom.. Så gick 2 varv runt hoppbanan och hagen, sen kom jag på att privat var öppet haha..
Scenic var smutsig och hade inget vatten och kunde inte lämna henne så haha, så satt på grimman, fyllde vattenhinken och vattenkannorna, hämtade borstarna, drog av täcket och borstade rent henne och gjorde rent hennes sår.
Sen ställde jag mig och borstade rent hennes täcke och då kom inger, så förklara varför jag var där och att jag inte visste om hon försökt fått tag i mig osv.. Slängde på täcket och pratade med inger, hon sa att det här förgyllde hennes dag haha, sen fodra hon och gick upp till sitt hus och pappa skulle komma vid 6 och den var bara halv så gjorde rent benskydden, mockade, putsade hennes OCH mountains träns och gjorde rent scenics grimma, skrev det till inger sen och fick "Oj vad du är duktig. tack det var snällt" som svar haha, men det var bara mysigt att pyssla, gick sen ända till bussen och sen kom pappa 10 över 6, och då var redan mina fötter iskalla haha..
 
Har ju sportlov nu så kommer vara hela dagarna i stallet, sköta hästarna och hoppa på tisdag. Och måndag på lektionen, studs för fan, taggaaaaad :D
 
instagram bild från i onsdags, heter tildawillen.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?