lite info
DATUM: 2013-02-04 | TID: 18:51:39 | KATEGORI: Julia

Nu har jag slutat på mountain. jag har tänkt på det länge, hon tar för mycket tid och det är så mycket som ska göras. Jag tycker ju om henne, men det var inte precis så att jag hade fäst mig vid henne så jag är inte precis ledsen eller så. Lite tråkigt men det känns bra.
Jag har även börjat sköta dina på tisdagar också hihihi, kuligt kuligt. Älskar verkligen den där hästen så sjukt mycket ♥ 
Jag har också tagit tillbaka Roberta på torsdagar, supeeeer glad! Jag har verkligen saknat att ta hand om henne, bebis häst ♥
Imorgon är det specislhoppning också, wihoooooo! Kommer ha promise, såklart :3 
Malin tar hand om Capitol de 3 närmsta tisdagarna som kommer, eftersom att jag kommer hoppa och hinner tyvärr inte då. 
Idag fotade även Tilda mig och dina ute i snön, hihihi.
Nu ska jag ta en kaka så kramkram 
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym.

nödvändigt att börja om du ändå ska sluta?? Omoget.

Svar: Hahaha ja jag vet verkligen, riktigt omoget också hahaha fan vad pinsamt. Nej men kul att du tycker det, det är väl mitt val?:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-04 | TID: 21:11:59



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?