Kaiza!
DATUM: 2013-02-03 | TID: 19:22:49 | KATEGORI: Allmänt

Hej hej! Idag så baknade jag vid 7 fixade i ordning mig för att åka och kolla på kaiza! vi åkte vid 9. hämtade släp, och sedan åkte vi till Kaiza! När vi kom dit så fick jag börja fixa henne direkt! Borstade av henne, sadlade & tränsa och sedan så gick vi ut till gärdet! Hon var super mysig! Hon var väldigt pigg, lyhörd och vaken om vad som hände i området! Hon är ju ett varmblod så.. Men det slutade med att vi tog med henne hem! :D Jag är så obeskrivligt glad! När vi kom hem så tog jag av transportskydden och väntade på att dom fixade klart boxen! Stog ute i kanske 10 minuter.. så det var ganska kalt! Sedan så tog jag in henne, och hon verkade trivas. Hon betede sig inte konstigt eller nåt! Efter det så fixade jag mest med att få alla hennes saker i ordning, hon hade säkert över 100 onödiga saker.. Fick med mig precis ALLT! Herregud vad saker hon hade.. Jag är nöjd med allt förutom sadeln.. Den verkar vara ganska stor för henne!! Annars så var allt super bra! När hon hade stått ett tag så tog jag och Cecilia ut henne och longerade henne! Det var ganska svårt i galoppen, eller man kan säga att det inte gick att få henne i galopp! Men när vi släppte henne så fick vi några gallopsprång! :D Det ska jag över på jätte mycket! Och nu så har jag nyss kommit hem! Tänkte göra en lista på vad som fattas till Kaiza! Men först ska jag äta! Hoppas ni haft en super dag! Ps: Jag kommer säkert lägga upp massa fler bilder på henne! 
 

♥ SKRIVET AV Asta

Åh gud vad söt hon är!!

Svar: Visst är hon! :)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-03 | TID: 19:48:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?