Igår
DATUM: 2013-02-01 | TID: 07:32:27 | KATEGORI: Allmänt

•Jag och Vera rider på våra junicorns! Choco och Elina :) 
Hejsan, bloggade inget igår för jag var sjukt trött! Började dagen med att gå till skolan kvart i 8 och sedan mötte jag Sandra & Evelina där! Och klockan 8 åkte vi med bussen till aqua nova, det var sjukt kul! Men jag orkar inte berätta så mycket mer om det! fast jag måste säga att gustavsvik var mycket roligare! i kom hem vid 5, så då följde Sandra med mig till stallet, eftersom att hon kanske ska börja rida! Hon hjälpte mig med Choco, idag så gjorde jag inte så noga som jaf brukar! Fanns inte så mycket att göra för hon var ganska ren! :) Så då visade jag Sandra lite saker som man borde veta om hästar, osv osv.. Vi gick hem ganska tidigt! Kanske vid 6 eller nått, sen när jag kom hem började jag direkt med svenskaläxan som vi har tills idag! Men idag så tänkte jg att jag skulle till Dexter en stund och hjälpa till lite! Kanske gör ett mobilinlägg sen! hoppas ni får en bra dag! 

♥ SKRIVET AV asta

Är bilden från vinterridlägret?

DATUM: 2013-02-01 | TID: 13:21:13



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?