IGÅR OCH IDAG
DATUM: 2013-02-23 | TID: 11:32:58 | KATEGORI: Tilda

Orkade inte blogga igår, var hos sara och sen drog vi till gården så kom hem vid 12.
 

Igår drog jag med mig sara till stallet. Först mockade vi hos scenic, borstade och flätade svansen eftersom dom skulle till täby idag. Satt på täcket, pussade lite på henne, fyllde på vattenhinken och vattenkannorna och gick sen till greta. Tog hand om henne ett tag, pussade på henne sen gick vi till capitol eftersom sara var så imponerad av att han var så stor haha, sen skulle hon hälsa på alla hästar sen satt vi på kafet i kanske 45 minuter sen kom pappa och stjutsade hem oss till henne.
 
Idag ska jag först till erikslund med maria och my och köpa nya skor, sen ska vi på kalas hos my&idas kusin sen efter det stjutsar maria mig till stallet, har greta idag så skulle bara ringa när jag ville hem sen, ska ta hand om henne ordentligt idag, tror jag glömde skriva att jag stretchade hennes ben i torsdags? Jäklar vad stel hon va haha, ska nog stretcha henne lite idag också och kanske ta ut henne en stund, och om jag är kvar till sent kanske jag till och med putsar tränset lite, dock bara remmarna eftersom dom börjar bli lite sega men jaja^^
 
På måndag får jag min månadspeng, fast mamma ska ha 200 så har 300 att shoppa för, blir antagligen hästgodis, kanske någon ny borste och kanske en ny grimma till greta, hennes börjar bli lite sliten så vill ta hem den och tvätta den.. 
 
Men vi hörs senare, får se om kameran hänger med idag!
 
old one.
 

♥ SKRIVET AV Annika

Fin häst :)

Svar: tack!:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2013-02-23 | TID: 12:51:04
BLOGG/HEMSIDA: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?