HOPPNING FÖR ROLAND 12/2
DATUM: 2013-02-12 | TID: 20:53:41 | KATEGORI: Tilda

På framridningen var hon snäll i skritt och trav, sen i galoppen vart hon rädd för nått och brallade iväg, det förstörde typ hela passet eftersom hon var tittig och så resten av passet, så hon koncentrerade sig inte så mycket! 
Sen hoppade vi fram på ett upprättstående, fick inte till nån bra galopp först, vart ojämnt och fick kråkhopp haha, hamnade på halsen en gång, satt kvar som tur va^^ 
Gick bättre och bättre, sen hoppade vi 3 hinder på rad och räknade galoppsprång, över mittersta hindret vart det kråkhopp hela tiden haha x) Ibland gick det lite för snabbt och en gång vägrade hon, men sen flöt det på bra!
 
Sen hoppade vi en bana, fick till vägarna bra tycker jag, ibland racade hon, söt haha! Men ja vi kom över allt och jag är nöjd, gick bättre förra gången men ibland måste man ha motgångar!^^
 
Innan vi red umgåddes jag med vännerna, satt på cafét och kollade om greta fanns ledig någon dag, hon fanns 2.
Skulle sköta mammas kompis häst på lördagar, men vill hellre ha greta, men i sommar kommer jag ta hand om mammas kompis istället, han är ändå tvungen att vila eftersom han är skadad.
 
Så nu har jag greta Måndagar, Onsdagar, Torsdagar, Fredagar & Lördagar. Och jag är så obeskrivligt glad.
Och så har jag ju scenic på onsdagar och fredagar och tillfällig skötare på mozart på måndagar tills hans skötare kommer tillbaka, myyys!
kommer film nån annan gång hehe.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?