Helgen och dom senaste dagarna!
DATUM: 2013-02-20 | TID: 11:18:21 | KATEGORI: Allmänt

Tjenare, har inte bloggat sen i lördags typ.. men har haft massa saker att göra.. Läxor ska hinnas med osv osv.. Men tänkte berätta lite om vad som hänt och lite sånt! :) 
Lördag: Åkte till stallet vid 10, löshoppade Kaiza lite, var super duktig, blev lite ivrig sen när jag höjde. Hon hoppade först ett litet krys kanske 30 cm, sen la jag upp hindret, gick också super bra, :) Sen hoppade hon en kombination med två hinder, gick väl också ganska bra, hon hoppade lite snett bara.. 
Söndag: Kom dit vid 4, började med att fixa Kaiza direkt. Gick ut tll ridhuset och gjorde lite övningar, avbrott och igångsättningar, Sen prövade jag lite galopp.. Gick väl sådär.. Fick kanske två eller tre bra galoppsprång. Hon blev väldigt ivrig och små hoppade lite med frambenen. Annars gick det väl bra! Hon har verkligen blivit super duktig!! :D
Måndag: Tänkte att hon skulle vila lite, fast nej.. Det blev ridning ialla fall! Gjorde samma sak som söndagen, avbrott och igångsättningar! Men ingen galopp. Super lugn och jätte fin! 
Tisdag: Då hade jag både Dexter och Kaiza, tog typ 40 minuter att fixa höt och vattnet.. MEn sen så tog jag ut Kaiza, gjorde lite markarbete och efter ett tag så satt jag upp och skrittade lite barbacka! Hon var gullig då med. Sen tog jag ut Dexter i typ 10 minuter. Gav dom betfor och åke sen hem! :) 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?