Gårdagen pass
DATUM: 2013-02-16 | TID: 16:02:40 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan, idag så kom jag till stallet vid 4, mamma följde med mig ut idag, hjälpte mig med saker osv..
När jag kom började jag med att mocka, medans gjorde mamma hö, fixade vatten lådorna.
Sen fixade jag iordning Kaiza för en liten ridtur! Började med att skritta fram i 10 min, sen började jag ställa lite mer krav i skritten, massa halvhalter, avbrott och igång sättningar.
Lyssnade fin fint! skritade i kanske 10 minuter till.
Prövade trava några steg. Kände på henne och så, super duktig. Hon kändes bra och då travade jag på som vanligt, gjorde många avbrott och igång sättningar! Lyssnade bra på det med!
Hon var pigg och frammåt. Fick till en fin och lugn trav också!
Sen när Cici och Hanna hade gått in med sina hestisar var det bara jag och Kaiza kvar, då blev hon lite orolig, då blev jag orolig osv..
Så hon fick för sig att det var väldigt kul att trava, så det var väl i stort sett hon kunde göra.. SÅ jag hoppade av, gick runt lite med henne. gjorde lite övningar.
Sen filmade mamma mig när jag red, så jag kommer förmodligen lägg upp en video på när jag rider. Fast jag vet ej när den kommer upp..Imorgon så ska jag till stallet vid 10, ska bli klar vid 1, så då åker jag till rockis och träffas Julia och Tilda! 
Efter det ska jag nog bara sova.. Men nu ska jag också sova! Hoppas ni fått en super bra dag! 

♥ SKRIVET AV Victoria

GUD SÅ FIN HON ÄR, VÄRLDENS BÄSTA BLOGG<33333

DATUM: 2013-02-18 | TID: 10:31:55
BLOGG/HEMSIDA: http://vrsare.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?