Vill haa!
DATUM: 2013-04-04 | TID: 23:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan, jag är tillbaka! Och denna vecka har varit som alla andra.. Förutom att jag varit på kryssning med familjen! Och det var ganska kul! Van över 100kr på något spel osv. Och idag så är det bestämt att jag kommer få ta Dexter på foder om ca 3 veckor! :D För att cecilia ska skaffa en till häst, så då tar jag hand om Dexter och hennes nya häst en dag i veckan! :) Det ska också bli super kul! Hade tänkt att jag skulle försöka komma ut på någon seriehoppning på Rockis med honom! Men det har ju nyss varit en.. Och imorgon så ska jag åka och ta hand om honom. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Men jag kanske rider ut en sväng om det är fint väder! Annars blir det kanske något litet hopp i ridhuset! :) Men sen så såg jag att Tilda hade lagt upp Vad hon skulle vilja ha om hon hade en häst. Och då tänkte jag att jag skulle visa vad jag skulle vilja ha! :) Så nu har jag fixat ihop en fin fin bild, Vilket tog tid! Så nu ska ni vara glada!                                                      
 
1. Allroundschabrak Triumph Gold Medal®
2. Gummiplattor Compositi Premium
3. Fårskinnspad Genuine Sherpa®
4. Hoppsadel Agnes Gold Medal®
5. Stigläder Claridge House®
6. Aachenträns Wilford Claridge House®
7. Plaststigbyglar Compositi Premium
8. Benskydd Equi Guard® 
9. Boots Reflex

 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?