Valborg
DATUM: 2013-04-30 | TID: 13:02:04 | KATEGORI: Allmänt

Idag är det valbooorg, wohooo maj snart, ett steg närmare sommaren! 41 dagar kvar till sommarlovet, woop. 
 
Har redan hunnit vara i stallet och tagit hand om Look. Kom dit typ 10, började med att borsta honom och fixade sen lite havre med nån vitaminsak i och foderjäst. Sen kom alla som jobbar i stallet och fodrade och när han stog och åt gick jag runt och kollade lite haha. Sen kratsade jag hans hovar och när han gick ut i hagen mockade jag. Innan jag åkte hem igen myste jag med den nya hästen Cola också. Hon var sjukt mysig, älskade att bli kliad i pannan haha. 
 
Nu ska jag fixa mig och sen ska jag åka ut till irsta för att träffa tilda. Vi käkar där och sen åker vi in till stan, träffar madde och samuel och kanske tova och några. Vi ska väl gå runt lite och så. 
 
Men måste fixa mig nu puss

♥ SKRIVET AV Isabelle

Hej! Jag har en fråga, hästen cola. Vad är de för någon?

DATUM: 2014-01-03 | TID: 09:53:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?